torsdag 29 januari 2009

oj oj oj.....

Det borjar val bli dags att skriva nagot igen, blir inte att jag har tid och mojlighet att ga in och blogga sa mycket langre.... a andra sidan, vet jag inte ens om det ar nagon som laser min blogg... hehe

Har hunnit handa mycket sen jag skrev sist. Dagarna bara forsvinner, en vecka kanns som tre bara for att man hinner gora sa mycket!! Sen jag skrev sist har vi bland annat hunnit med att se ostkusten, prova pa att mata stingrockor, aka rock sliding, hoppa skydive, flyga ett stuntplan o gora snurrar och loopar (riktigt coolt och unikt!!) och flyga hanggliding. Aventyren avloser varandra.

Just nu ar vi i Franz Josef pa vastkusten pa sydon. En pytteliten by, men ar valdigt kand for sin glaciar som man kan bestiga. Det var ju tankt att jag skulle varit med och gjort det idag, men igar blev jag sjuk med feber och kass mage, och det har inte gett med sig annu, sa jag fick snallt hoppa over det... trist, men what to do? Da har jag ju en anledning att komma tillbaka, da ska jag bemastra glaciaren!

Det ar inte sa mycket tid kvar har nu, bara dryga 2 veckor. Vi haller pa att boka om vart flyg till Australien fran den 6:e feb till den 13:e istallet, men det ar lite krangligt. Men det ska nog ga det med.... sen blir det australien i 2 manader.... nice!! Li ar ju helt tokig i Australien, sa det ska bli kul o se allt som hon snackat om sa lange nu :)

Nahapp, blir inte sa langt det har, maste ga o lagga mig igen o ta de lite lugnt, dags o fylla pa dagens kvot av panodil ocksa.

1 kommentar:

Frida sa...

jag läser..! men jag tycker du skulle skrivit i resedagboken.. lite enklare att hänga me o så får man ett mail me när du uppdaterat .. men de får du ta till nästa äventyr kanske ;) sköt om er! kram frida