torsdag 13 november 2008

Home sweet home?

Jaha, då var man hemma igen... eller hemma och hemma. Vad är mitt hem egentligen, har ju inget eget. Men bror D's lya får duga. Och den kan snart kallas duga också. Här händer det grejer. Han har haft en kompis här som har grejat med hallen medan jag varit borta och det var rätt stor skillnad måste jag säga! Riktigt nice! Ska bli kul sen när jag kommer hem igen och få se helheten, när allt (förhoppningsvis) är färdigt! :)

Ikväll har det bara varit lugnt, men imorron ska jag börja ta tag i lite saker, skriva lista på sånt jag måste fixa i nästkommande vecka, och kanske ta en sväng till A6 och inhandla lite nödvändigheter inför resan. Sen på kvällen kommer min älskling för att spendera helgen här med mig i Jönköping.
Imorron kommer den nya soffan också, så jag får försöka röja lite här med så att dom kommer förbi och fram! Kul! Längtar nästan själv till o ha nåt eget o inreda och köpa nytt till, det är kul! Hmm kanske ska fundera på en karriär som inredare? :)

Inga kommentarer: