måndag 10 november 2008

Leaving Sundsvall....

(Efter smått otålighet från mina bloggföljare var det dags att skriva något igen.... )

Då va de sista kvällen i Sundsvall för det här året. Lite trist, men det är dags att ta sig hemåt nu och börja förbereda sig inför avresan. Inhandla det som behövs, och fixa med alla små detaljer som inte är klara ännu.

Imorgon reser jag ner till Stockholm för ett par dagar, och hälsar på bror A i hans nya lya i centrum. Man får väl passa på nu när man inte kommer vara hemma på ett halvår framöver, och som vanligt lyckas jag pricka in det precis när hans bättre hälft är bortrest... :)

Sen bär det av ytterligare söderut hem till Jönköping och där kommer dagarna nog rulla på utav bara den! Om 16 dagar sitter jag på flyget till NY.... Sjukt pirrigt det börjar bli, men samtidigt väldigt spännande...!!

Har förresten lyckats få tag i en tid för vaccination innan avresan också... tillslut.

2 kommentarer:

Frida sa...

tänkte på det där middag nästa lördag. skulle ni ha den ihop du o li eller hur är det tänkt... *undrar*

SoFiA sa...

vet inte riktigt, det är nog mest jag som håller i den, vet inte om hon kommer va hemma tills dess heller, men är ju kul om hon kan va me, vaddå då?