måndag 24 november 2008

Packad?

Nu börjar sluttampen här, sortera ut det man ska ha med sig och inte, tar ju säkert med mig helt fel och alldeles för mycket grejer, men å andra sidan får jag väl byta ut något om jag tröttnar på det, eller skicka hem det om det inte används, och köpa det som jag behöver men inte tagit med. Än så länge får det plats i ryggan... har provpackat lite, men har fortfarande en del prytlar som ska ner (som den sabla neccesären som alltid tar för stor plats), men några liter har jag nog kvar att utnyttja ;)

Annars är det nerpackning och nerstuvning i källaren av mina resterande grejer som gäller, har väl kommit ungefär halvvägs med det, men sen har jag ju hela dagen imorron på mig också, så det ska nog gå fin fint det här... Hoppas nu bara att man får med sig det man behöver! Aja, det får gå helt enkelt, allt kan ju liksom inte vara perfekt!

Lämnar en rapport imorgon kväll hur det känns inför avresan ...

Inga kommentarer: